Shipping Policy

Verzendinstructies

Barú en Frucon² NV (www.frucon.net) houden zich eraan u de beste kwaliteit te leveren en een hoogwaardige klantendienst aan te bieden. Levering van de goederen binnen de opgegeven tijdslimiet afhankelijk van de door u gekozen leveringsmethode en in een perfecte staat dragen wij bij Barú hoog in het vaandel. Wij maken gebruik van professionele transporteurs zoals daar zijn: FedEx, UPS, TNT,... Gezien de grote volumes die wij dagelijks in Europa verzenden kunnen wij u sterk concurrentiële transportprijzen aanbieden met excellente levering.

We bieden dagelijkse levering van maandag tot vrijdag over gans Europa. Zaterdaglevering kunnen wij u aanbieden voor de landen België en Frankrijk. Neem onderstaande transport richtlijnen door opdat wij u de beste transportdienst kunnen aanbieden voor levering van uw zorgvuldig geselecteerd product. Vragen? Bel of e-mail onze klantendienst, zij staan steeds voor u klaar.

Leveringsinstructies

Vul alle verplichte velden in. De vermelding van een telefoonnummer is verplicht. Gelieve het telefoonnummer in te voeren zonder spaties en zonder nationaal prefix. Heeft uw leveringsadres geen postcode (bv. Ierland), vul dan "n/a" in, in het veld voorzien voor de postcode.

Wij leveren niet aan P.O. boxes of militaire basissen.

Levering vergt een handtekening van de ontvanger. Wij leveren tijdens de kantooruren. Gelieve een adres in te geven waarvan u weet dat de ontvanger, of een andere volwassene persoon aanwezig kan zijn om het pakket in ontvangst te nemen. In sommige landen zal de transporteur ervoor kiezen het pakket aan de deur achter te laten of bij de buren wanneer dit gevraagd werd in het daarvoor voorziene "leveringsinstructies" veld. Wij kunnen u niet garanderen dat de transportfirma hiermee rekening houdt. In hotels en ziekenhuizen leveren wij aan de receptie. De naam van de ontvanger is steeds op het pakket, de receptie van het hotel of ziekenhuis kan op die manier gemakkelijk leveren op de juiste kamer. Wij beschouwen de interne levering aan de kamer van de gast of patiënt, als de verantwoordelijkheid van het hotel of ziekenhuis.

Douane en belastingen

Kosten en heffingen voor douanes zullen nooit worden aangerekend aan de geadresseerde, tenzij uitdrukkelijk vermeld in het bestelproces (beperkt aantal landen). Het bedrag van uw bestelling omvat alle rechten en heffingen, tenzij anders vermeld in het bijzonder in de winkelwagen en uw e-mail bevestiging.

Voor zendingen buiten de Europese Unie, is het zeer onwaarschijnlijk maar niet uitgesloten dat de douane een fysieke inspectie van het pakket doorvoert. Deze interventie kan leiden tot een levertijd van 24 tot 96 uur. Wij kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor dit voorval.

Verantwoordelijkheden Barú

Barú is verantwoordelijk voor de tijdige levering van bestelde artikelen, volgens de gekozen verzendmethode. Barú is niet verantwoordelijk voor gemiste leveringen wanneer (1) de klant een onjuist of verouderd adres doorgeeft, (2) de ontvanger van het pakket op vakantie is of niet beschikbaar, of (3) de klant niet snel (binnen 24 uur) een correct of nieuw leveradres doorgeeft. Indien de transporteur wordt genoodzaakt een pakket terug te sturen naar Barú Online Store voor één van de bovengenoemde redenen, kunnen de verzendkosten voor rekening van de klant gehouden worden, in dit geval kan ook een bedrag van 20 euro als tussenkomst in de terugzendkosten en annulering. Barú stuurt een cadeau/pakket naar een nieuwe locatie op verzoek van de klant als de laatste zich ertoe verplicht te betalen voor de verzendkosten. In dit geval vervalt de vergoeding van 20 euro voor terugzendkosten en annulering.

Transportopties en verplichtingen Barú Online Store

Om aan de verwachtingen van haar klanten te voldoen voorziet Barú Online Store een diversiteit aan transportmethodes. Kies de transportmethode die het dichtst aanleunt bij uw verwachtingen.

Standaard Express

We maken gebruik van de diensten van een professioneel transportbedrijf om uw pakket te leveren op of vóór de gewenste datum. In geval van onbeschikbaarheid van de ontvanger, laten we een bericht aan de deur of leveren het pakket bij de buren. Pakketten onder Standaard Express Shipping krijgen speciale aandacht in onze Customer Service afdeling, en prioritaire behandeling bij de transporteur.

Wij raden aan, waar mogelijk, de levering te laten plaatsvinden op een zakelijk adres, waar over het algemeen een handtekening vereist is.

Barú Online Store zorgt ervoor dat de pakketten die in Standaard Express Delivery geleverd worden in goede staat verkeren en niet later dan de gewenste leverdatum geleverd worden (eventueel wel vroeger).

In het zeer onwaarschijnlijke geval dat er geen leveringspoging wordt ondernomen voor de afgesproken datum, zullen wij een terugstorting van de verzendkosten voorzien, niet van het product.

Let op dat deze betalingen niet zal plaatsvinden als de ontvanger niet aanwezig was op het tijdstip van levering of het leveringsadres onjuist of onvolledig is, de vertraging te wijten was aan moeilijke weersomstandigheden, stakingen of andere uitzonderlijke omstandigheden volledig buiten onze controle. Houd er rekening mee dat sommige Europese locaties een leveringstermijn nodig hebben van 2 of 3 dagen. Indien de plaats van levering een langere levertijd vereist, wordt u geïnformeerd door de klantenservice.

Verkoopsvoorwaarden.

Voor meer details, gelieve onze verkoopsvoorwaarden door te nemen.