• Gratis levering in België & Nederland vanaf € 35
  • Levering binnen 24u in België & Nederland
  • Spetterende geschenken

Mijn account

Moet ik een account aanmaken?

Je hoeft geen account aan te maken om te kunnen shoppen! Je kan gewoon afrekenen als "gast".

Als je een account aanmaakt kan je in de toekomst wel makkelijker shoppen en hoef je niet telkens opnieuw alle gegevens in te vullen.

Wil je een account aanmaken? Klik "maak account aan" en voila!

Opgelet : wil je een factuur met BTW? Dan moet je een account aanmaken en al jouw bedrijfsgegevens invullen.

Ik ben mijn paswoord vergeten. Wat nu?

Geen paniek. Je kan makkelijk een nieuw paswoord aanvragen door "paswoord vergeten" aan te klikken. Je zal vervolgens een mailtje ontvangen met instructies om een nieuw paswoord aan te maken.

Mijn bestelling

Hoe kan ik betalen?

Je kan kiezen uit de volgende betaalopties : 

  • Visa/Mastercard
  • Bancontact
  • Apple Pay
  • Pay Pal
  • KBC/CBC
  • iDEAL
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Van zodra je een bestelling geplaatst hebt, sturen we jou een bevestiging van jouw bestelling via e-mail.

Kijk ook zeker even in jouw spam folder.

Nog steeds geen bevestiging gevonden? Stuur dan een mailtje naar shop@baru.be en we helpen je graag verder.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Je kan je bestelling zo veel aanpassen als je wil wanneer de items nog in jouw winkelmandje zitten.

Van zodra je bestelling geplaatst en betaald is, kan je niets meer wijzigen.

Heb je een foutje gemaakt of heb je een verkeerd leveradres gegeven? Stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar shop@baru.be en we doen ons best om jou verder te helpen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Van zodra jouw bestelling betaald is, kan je niet meer annuleren.

Kan ik een factuur krijgen?

Jazeker, maak een account aan en vul je al jouw bedrijfsgegevens in. Tijdens het betaalproces kan je dan een factuur opvragen.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Je kan jouw code invullen in het winkelmandje in het "voucher veld". Vul gewoon de code in en voeg de code toe. Wij zorgen voor de korting!

Levering & verzending

Wanneer versturen jullie mijn bestelling?

We doen ons best om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Meestal versturen we jouw bestelling op dezelfde dag als wanneer je de bestelling geplaatst hebt. 

In het weekend verwerken we geen bestellingen. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, zullen maandag verwerkt worden.

Van zodra jouw pakketje het magazijn verlaat, ontvang je een update. Je krijgt ook een tracking link zodat je je lekkernijen kan volgen.

Tijdens drukke periodes is het wel mogelijk dat we er een beetje langer over doen maar dan krijg je ook hiervan een melding van ons.

Versturen jullie naar het buitenland?

Ja, dan doen we!

We versturen naar : België, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Oostenrijk, Ierland, Hongarije, Portugal, Denemarken, Luxemburg, Spanje, Zweden, Italië, Finland, Bulgarije, Tsjechië, Estland, Griekenland, Kroatië, Cyprus, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Roemenië, Slovenië en Slovakije.

We kunnen voorlopig niet naar het Verenigd Koninkrijk versturen.

Wat als het warm weer is?

In de lente en de zomer voegen we standaard een koelelement aan jouw zending toe om jouw chocolate een beetje koel te houden.

Bij (te) warme temperaturen, hoger dan 25°C, versturen we geen pakketjes met chocolade. Dan houden we jouw pakketje wat langer bij ons en versturen we van zodra het een beetje frisser of minder zonnig is.

Houd er dus zeker rekening mee dat wanneer je in de lente/zomer een bestelling plaatst, jouw pakketje langer onderweg kan zijn.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming.

Bestemming Verzendkosten Gratis verzending vanaf
België 5 euro 35 euro
Duitsland 7 euro 40 euro
Frankrijk 7 euro 40 euro
Nederland 5 euro 35 euro
Oostenrijk 7 euro 40 euro
Ierland 8 euro 50 euro
Hongarije 15 euro 70 euro
Portugal 8 euro 60 euro
Denemarken 7 euro 50 euro
Spanje 8 euro 50 euro
Zweden 10 euro 50 euro
Italië 8 euro 50 euro
Finland 10 euro 60 euro
Bulgarije 15 euro 70 euro
Tsjechië 7 euro 40 euro
Estland 15 euro 70 euro
Griekenland 15 euro 60 euro
Kroatië 15 euro 60 euro
Letland 15 euro 70 euro
Litouwen 15 euro 70 euro
Malta 15 euro 70 euro
Polen 7 euro 70 euro
Slovenië 15 euro 60 euro
Slovakije 15 euro 60 euro

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

België en Nederland

Voor België en Nederland is de gemiddelde levertijd 1 werkdag. Het is echter mogelijk dat er tijdens drukke periodes vertragingen zijn.

Internationaal

Verzendingen naar alle andere landen zullen gemiddeld 1 tot 4 werkdagen onderweg zijn, afhankelijk van het land van bestemming. 

Raadpleeg de tracking link om jouw pakketje en de verwachte levertermijn op te volgen. 

Opgelet : tijdens drukke periodes zoals de feestdagen is jouw pakketje wellicht langer onderweg.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Van zodra jouw bestelling het magazijn verlaten heeft, kan je het volgen via de tracking link die we jou per mail bezorgen.

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Wat doe ik nu?

Geen paniek, soms duurt het door omstandigheden een beetje langer. Zeker tijdens drukke periodes zoals de feestdagen, is een pakketje langer onderweg.

Wil je snel antwoord? Je kan via de tracking link rechtstreeks contact opnemen met de koerier om navraag te doen. Je kan ons ook een mailtje sturen en we doen ons best om je verder te helpen.

Algemene vragen

Waar worden BARÚ producten geproduceerd?

Onze marshmallows, marshmallow repen en Dreamy Chocolate Hippos worden gemaakt in België.

Onze chocoladepoeders en chai latte worden gemaakt in Nederland.

Waar worden Mallow Puffs producten geproduceerd?

Het volledige Mallow Puffs assortiment wordt gemaakt in België.

Gebruiken jullie recycleerbare verpakking?

Onze marshmallows en Dreamy Chocolate Hippos worden verpakt in FSC gecertificeerde (karton) verpakking en is recycleerbaar.

Onze chocoladepoeders en chai latte worden verpakt in recycleerbare potjes en ook het deksel kan gerecycleerd worden; ook onze plastic potten kunnen gerecycled worden.

Enkel de folie rond de marshmallows, marshmallow repen, Dreamy Chocolate Hippos en het Mallow Pufffs assortiment, is op dit moment niet recycleerbaar. We doen ons best om zo snel mogelijk een recycleerbaar alternatief te vinden dat ook de kwaliteit en versheid van onze producten garandeert. We hopen om binnenkort enkel recycleerbare verpakking te gebruiken.
 

Waar kan ik Barú producten kopen?

Onze lekkernijen zijn wereldwijd verkrijgbaar!

Neem een kijkje op onze "winkels" pagina en zoek de dichtstbijzijnde winkel die BARÚ verkoopt.

Deze lijst is echter niet definitief. Het is zeker mogelijk dat er nog andere verkooppunten in jouw buurt zijn. Heb je ergens onze producten gespot? Laat het ons weten en we voegen dit verkooppunt dan graag toe aan onze lijst!

Waar kan ik Mallow Puffs producten kopen?

Onze lekkernijen zijn wereldwijd verkrijgbaar!

Neem een kijkje op onze "winkels" pagina en zoek de dichtstbijzijnde winkel die Mallow Puffs verkoopt.

Deze lijst is echter niet definitief. Het is zeker mogelijk dat er nog andere verkooppunten in jouw buurt zijn. Heb je ergens onze producten gespot? Laat het ons weten en we voegen dit verkooppunt dan graag toe aan onze lijst!

Cadeaupakketten & Bedrijfspakketten

Kan ik een cadeau versturen?

Jazeker! Iedereen krijgt graag chocolade :) Vul het adres in van de persoon naar wie je het pakket wil versturen bij "levering adres". 

Kan ik een boodschap toevoegen?

Voorlopig nog niet. We werken achter de schermen aan een oplossing en hopen deze zo snel mogelijk klaar te hebben.

Kan ik zelf een cadeaupakket samenstellen?

We hebben een uitgebreid assortiment aan cadeau pakketten waaruit je kan kiezen.

We bieden enkel op maat samengestelde pakketten aan voor grote hoeveelheden.

Stuur ons een mailtje en we bezorgen jou een op maat gemaakte offerte.

Kan ik mijn cadeaupakket personaliseren?

Gepersonaliseerde cadeaupakketten of producten zijn enkel mogelijk in grote oplage. Contacteer ons voor meer informatie.

Pakketten worden verstuurd in gepersonaliseerde verzenddozen : de naam van de ontvangen printen we bovenaan de verzenddoos.

Kan ik een grote hoeveelheid cadeaupakketten bestellen?

Natuurlijk! Stuur ons een mailtje en we helpen je graag verder.

Kan ik zelf bedrijfspakketten samenstellen?

Ja, maar enkel wanneer je een groot aantal pakketten bestelt.

Stuur ons een mailtje en we bezorgen jou een op maat gemaakte offerte.

Ik wil mijn bedrijfspakket personaliseren en bijvoorbeeld mijn bedrijfslogo toevoegen. Kan dit?

Ja, maar enkel wanneer je een groot aantal pakketten bestelt.

Stuur ons een mailtje en we bezorgen jou een op maat gemaakte offerte.

Ingrediënten en allergenen

Hebben jullie vegetarische of vegan producten?

Ja! Al onze Dreamy Chocolate Hippos, en warme chocolademelk poeders en chai latte poeders zijn geschikt voor vegetariërs. 

OnzeSwirly Hot Chocolate Powder, Fluffy Marshmallow Chocolate Powder en Dark Hot Chocolate Powder zijn geschikt voor vegans.

Ons Mallow Puffs assortiment is volledig vegan en V-label gecertificeerd.

zijn jullie producten palmolie vrij?

Ja, zowel BARÚ als Mallow Puffs zijn volledig palmolie vrij.

Waar vind ik de ingrediënten, allergenen en voedingswaarde-informatie?

Je kan de volledige lijst ingrediënten, allergenen en voedingswaarden vinden : 

  • op de verpakking van elk product.
  • in de productomschrijving in onze webshop.

Voor vragen kan je terecht bij info@baru.be

Marshmallow and Chocolade

Hoe bewaar ik best mijn marshmallows en chocolade?

Op een koele, droge plaats. De ideale temperatuur ligt tussen 12°C en 20°C.
Warme(re) temperaturen zullen ervoor dat de chocolade zal smelten. Bovendien kan warmte ook de smaak en structuur van chocolade veranderen.

Waarom zijn jullie marshmallows en chocolade pralines apart verpakt?

We verpakken onze marshmallows en Dreamy Chocolate Hippos apart zodat ze lekker vers blijven en zeker niet uitdrogen.

Zijn BARÚ marshmallows en marshmallow repen vegetarisch of vegan?

BARÚ marshmallows en marshmallow repen zijn gemaakt met gelatine van dierlijke oorsprong. Ze zijn dus niet vegetarisch of vegan.

Zijn Mallow Puffs mallows and mallow repen vegetarisch of vegan?

Ja, Mallow Puffs Ons volledig Mallow Puffs assortiment is vegetarisch en vegan én V-label gecertificeerd.

Help! Waarom zijn mijn marshmallows / chocolade pralines wit geworden?

Oeps – wellicht is de chocolade bewaard op een te hoge temperatuur of op een vochtige plaats!

Wanneer chocolade te warm bewaard wordt, treedt er ‘fatbloom’ op waarbij de cacaoboter kristalliseert en een wit laagje vormt.


Vocht zorgt dan weer voor ‘sugarbloom’ waardoor suiker los laat en zich aan de oppervlakte vast hecht. Je kan de chocolade nog opeten – al zal de smaak niet meer zo lekker zijn als voorheen.

Warme chocoladepoeders & Chai Latte

Hoe bewaar ik de warme chocolademelk/chai latte poeders?

Op een koele, droge plaats. De ideale temperatuur ligt tussen 12°C en 20°C.

Warme(re) temperaturen zullen ervoor dat de chocolade zal smelten. Bovendien kan warmte ook de smaak en structuur van chocolade veranderen.

Hoe maak ik een warme chocolademelk of chai latte klaar?

Onze chocolademelk en chai lattes worden klaargemaakt met warme melk of melkalternatieven.

Het cacaopoeder, de mini marshmallows, caramelstukjes of chocoladestukjes smelten namelijk niet in koude melk.

Voor de beste smaak raden we dus warme melk of melkalternatieven zoals sojamelk of amanedelmelk, aan. (neen, geen water!)

Kan ik jullie chocoladepoeder / chai poeder ook in koude dranken gebruiken?

Ja dat kan, maar je zal het chocoladepoeder of chai latte poeder op een andere manier moeten klaarmaken.

In onze poeders zitten namelijk kleine marshmallows, caramelstukjes of stukjes chocolade en die smelten niet in koude melk of melkalternatieven.

Je kan onze chai latte poeder met een blender mengen onder smooties.

Complaints

How do I file a complaint?

Filed complaints shall be answered within 14 days following your order's receipt date. If a complaint requires a foreseeable longer processing time, we shall acknowledge receipt of your message within 14 days, indicating when you can expect a more elaborate answer. A member of our team will handle your complaint with the utmost care.

If it is not possible to come to a solution or agreement via our internal complaints service via shop@baru.be or by phone +32 11 85 05 60 or by filling out our contact form, you are able to approach safeshops.be .

If Safeshops.be accepts your complaint, safeshops.be will mediate between you – as a customer – and us – BARÚ NV. An official complaint needs to be filled out and filed via a complaint form. This complaint file is accessible via https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ . This way safeshops.be receives all information in order to process and treat your complaint.

As a consumer, you are also able to contact

to address a complaint and help find a solution.

 

Stuur ons een bericht

 

X Sluiten