Algemene voorwaarden
We verwelkomen jou graag op onze onze officiële website & webshop "baru.be".
We vragen jou om onze Algemene Voorwaarden grondig te lezen. Deze voorwaarden zijn van toepassing op al onze online diensten, via een mobiel apparataat, e-mail of telefoon. Door naar onze website en webshop te komen en gebruik te maken van de webpagina's, erken je dat je onze Algemene Voorwaarden hebt gelezen (inclusief "Privacy & Cookies : zie artikel 16), dat je deze begrijpt en ermee akkoord gaat.
Wij, BARÚ NV, behouden ons het recht om de Algemene Voorwaarden aan te passen indien nodig. Deze aanpassing zullen we duidelijk maken op de website. Als je gebruik blijft maken van onze website en webshop, betekent dit dat je akkoord gaat met de aangepaste voorwaarden.
1 Algemene Voorwaarden
1.1 Identificatie van de verkoper
Barú NV beheert de website & webshop www.baru.be. Barú NV is een naamloze vennootschap met het hoofdkantoor gelegen te 3590 Diepenbeek, Industrielaan 4, en geregistreerd in Hasselt met het ondernemingsnummer BE0859819084.
Bankinformatie: BELFIUS BE11 5523 2980 0048
Contacteer Barú NV op de volgende wijze:
- Telefoon : +32 (0)11 85 05 60
- E-mail: shop@baru.be
1.2 Juistheid van de gegevens
Barú NV engageert zich om de informatie van de website & webshop tijdig aan te passen. Het is echter niet mogelijk om alle fouten uit te sluiten. Er kunnen onjuistheden of typefouten voorkomen in de informatie en/of andere gegevens.
De informatie over producten, prijzen en leveringsdata, evenals de gedetailleerde verzendrichtlijnen op de website, worden uitsluitend ter informatie aan de klanten meegedeeld en kunnen door Barú nv zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd.
Voor meer informatie kunnen klanten de "Bestelinformatiepagina" bezoeken. Barú streeft ernaar om nauwkeurige productinformatie te verstrekken en de kleuren van de producten zo nauwkeurig mogelijk weer te geven.
Gewichten, afmetingen en volumes van producten blijven echter benaderingen en we kunnen niet garanderen dat elk scherm een identieke kleur weergeeft, of dat de kleur niet afwijkt van het ontvangen product.
1.3 Prijzen
Alle prijzen zijn zoals ze getoond worden op de website en zijn inclusief BTW voor leveringen binnen de EU en zijn exclusief verzending.
De valuta wordt altijd duidelijk getoond.
Wanneer we een fout in de prijs van een product vaststellen dat je besteld hebt of in de facturatie ervan, zullen we jou zo snel mogelijk contacteren. Hierbij zullen we jou de optie geven om jouw bestelling aan de correcte prijs opnieuw te bevestigen of om jouw bestelling te annuleren.
Als je ervoor kiest om de bestelling te annuleren en dit voor inpak en verzending, zullen we jou het volledige bedrag terugbetalen.
Bij leveringen buiten de EU is het mogelijk dat de ontvangen bijkomende taxen zal moeten betalen.
1.4 Online bestellen
Het is toegestaan om een bestelling te plaatsen bij een leeftijd van 18 jaar of ouder. Minderjarigen (jonger dan 18 jaar) mogen geen persoonlijke informatie versturen of bestellingen plaatsen en mogen enkel onze webshop diensten gebruiken onder het toezicht van een ouder of een voogd.
Barú NV is niet aansprakelijk voor het gebruik van de webshop door kinderen of minderjarigen en behoudt zich het recht om bestellingen geplaatst door kinderen of minderjarigen te weigeren.
Het bestelproces verloopt volgens volgende stappen :
1. kies het product en voeg dit toe aan jouw winkelmandje.
2. Vul het verzend- en facturatieadres in.
3. Vervolledig de betaling door middel van onze provider “Mollie”
4. Je krijgt een overzicht van jouw bestelling.
Na het plaatsen van de bestelling, zal je een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Wanneer je betaald hebt met een kredietkaart, zal je ook een e-mail ontvangen met de status van jouw betaling. Van zodra de goederen verzonden worden, zal je een bevestiging per e-mail ontvangen.
Alle bestellingen zijn onderhevig aan voorraadschommelingen. Indien er een onvoorzien tekort aan voorraad is, zullen we jou zo snel mogelijk contacteren en jou de optie geven om de bestelling te annuleren.
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke rechtsverhouding tussen Barú en de Gebruiker. Gebruiker zal dit uitdrukkelijk bevestigen tijdens het bestelproces.
1.5 Betaling
We tonen de betaalopties op onze webshop. We bieden de volgende opties aan :
- Bancontact
- Kredietkaart (Visa/Mastercard)
- PayPal
- KBC/CBC Payment button
- iDEAL
Het bedrag wordt in rekening gebracht in de valuta waarin je hebt besteld. Mollie stuurt je ook een update. Raadpleeg het Privacybeleid op de site voor meer informatie over internetfraude en veilige betalingen.
Barú nv behoudt de eigendom van de verkochte goederen totdat we de volledige betaling van de prijs en verzendkosten, en eventuele uitgestelde interesten en/of vergoedingen hebben ontvangen.
1.6 Verkoopovereenkomst
Er bestaat geen verkoopovereenkomst tussen jou en Barú NV totdat de producten verpakt en verzonden worden door onze fulfilment partner “Shopwedo” in Mechelen.
Barú nv behoudt zich het recht om een bestelling volledig of gedeeltelijk te weigeren in de volgende situaties :
- Als jouw bestelling door de beveiligingssystemen wordt gemarkeerd als een ongebruikelijke bestelling of een bestelling die verdacht wordt van fraude;
- In het geval van voorraadproblemen of wanneer een product niet meer beschikbaar is
- Indien we een reden hebben om aan te nemen je een wederverkoper bent
- Indien er een fout wordt vastgesteld in de prijs
- In geval van overmacht
1.7 Landen & beperkingen
Producten worden enkel geleverd in de landen waarvoor de website bezorging toestaat. De lijst van landen kan u vinden onder ‘Verzendinformatie’.
We hebben hierbij enkele beperkingen/regels :
- Het is niet mogelijk om te verzenden naar een PO Box adres of naar militaire adressen.
- Levering zal plaatsvinden van maandag t.e.m. vrijdag, met uitzondering van feestdagen.
1.8 Leveringen
Producten kunnen enkel geleverd worden in de landen waarvoor de website bezorging toestaat (zie artikel 7).
Levering zal plaatsvinden binnen de tijd die aangegeven wordt in de orderbevestiging voor zover mogelijk is. Elke vertraging zal in geen geval aanleiding geven tot een schadevergoeding .
Een fout leveringsadres is de verantwoordelijkheid van de Gebruiker en kan leiden tot bijkomende kosten die door de Gebruiker betaald dienen te worden.
Bijna alle producten worden verzonden door onze fulfilment partner “Shopwedo” in Mechelen, België.
Indien jouw bestelling niet op tijd geleverd wordt, kan je met ons contact opnemen via “shop@baru.be”. Wanneer je met ons contact opneemt, vragen we jou om jouw klantnummer en bestelnummer.
Indien we jouw bestelling niet binnen 30 dagen na de orderbevestiging kunnen verzenden, kan je zonder enige kosten jouw bestelling annuleren. We betalen jou het volledige bedrag dan terug.
Verzending wordt uitgevoerd door een professionele koerierdienst. Een handtekening is verplicht om het pakket in ontvangst te nemen. Je gaat ermee akkoord dat een bestelling afgeleverd kan worden aan een andere persoon dan de Ontvanger, indien deze persoon zich op hetzelfde adres bevindt als het afleveradres. Indien niemand aanwezig is op het tijdstip van levering, zal er gevraagd worden om een afspraak te maken voor een nieuw aflevermoment. Dit kan per telefoon of via e-mail.
1.9 Gebreken aan het product of foute levering
Bij het in ontvangst nemen van de goederen, dien je meteen de goederen na te kijken. Indien je denkt dat de goederen niet in overeenstemming zijn met de bestelling, teken dan de afleverbon niet of noteer duidelijk het probleem op de bon van de koerier.
Contacteer ons binnen de 24 uur en bezorg ons jouw bestelnummer en een omschrijving van het probleem via shop@baru.be
1.10 Klachtenregeling en geschillen
Klachten zullen binnen de 14 dagen na ontvangst behandeld worden. Als het langer duurt om een klacht te behandelen dan deze termijn, dan zullen we ontvangst van jouw klacht bevestigen binnen de 14 dagen en aangeven wanneer je een uitvoering antwoord mag verwachten van ons. Ons team zal jouw klacht met de grootste zorg behandelen.
Mochten we er samen toch niet uitkomen via onze persoonlijke klachtendienst op shop@baru.be, dan kan je als consument terecht bij Safeshops.be.
SafeShops.be zal bemiddelen tussen jou als consument en ons, indien je klacht aanvaard wordt door hen. Enkel klachten die via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ worden ingediend, worden behandeld. Zo beschikt deze labelorganisatie meteen over alle juiste gegevens om je klacht verder te behandelen.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de Federale Overheid bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. U kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan u bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr
1.11 Verkoop op afstand – Recht van herroeping/annulering
Je hebt als consument het recht om de verkoper te informeren dat je afziet van de aankoop. Je kan dat de bestelling zonder betaling van een boete en zonder opgave van reden terugsturen binnen 14 kalenderdagen vanaf het oment van levering.
Indien je als consument beslist om de goederen niet te houden, moet je de goederen terugbezorgen aan Shopwedo. Het terugsturen van de goederen is op eigen risico en de directe kosten van het terugsturen van de producten zijn voor rekening van de consument.
Producten die specifiek voor de Gebruiker ontworpen werden of producten die snel kunnen bederven, zullen niet terug genomen worden. De Gebruiker kan hierbij geen beroep doen op de clausule.
Goederen die teruggestuurd worden, worden geaccepteerd door Shopwedo, op voorwaarde dat je producten enkel getest hebt, maar niet gebruikt of geopend hebt. Wanneer je producten terugstuurt, moet je ook alle bijgeleverde accessoires mee terug sturen.
Om producten terug te sturen, volg je de volgende procedure :
Stap 1: Contacteer shop@baru.be en bezorg ons jouw bestelnummer. We bezorgen jou de verdere instructies per mail. De kosten om het product terug te sturen, zijn voor jouw rekening.
Stap 2: Verpak de producten voor je ze naar ons terug stuurt (stuur geen gebruikte goederen terug), indien mogelijk in de originele verpakking met de originele labels. We raden aan om de originele verpakking te gebruiken zodat beschadiging tijdens transport zo veel mogelijk vermeden zal worden. Indien het niet mogelijk is om de producten in de originele verpakking terug te sturen, mag je een ander type verpakking gebruiken. Indien producten bij ons beschadigd toekomen, zullen we de waarde van de ontvangen producten in mindering brengen.
Stap 3: Print het retour label en plak het op de doos / dozen. Het label dat je van ons ontvangt zal namelijk alle informatie bevatten voor een vlotte retour (hierop staat jouw informatie, het verzendadres en de koerier).
Stap 4: Indien je vragen hebt na stap 3, aarzel dan niet om contact op te nemen. Indien je geen verdere vragen hebt, moet je ons de producten terugsturen binnen de 14 dagen.
Stap 5: We zorgen voor de terugbetaling binnen de 14 dagen :
- Vanaf de datum van ontvangst van de goederen. Wanneer we de producten ontvangen, zullen we jou terugbetalen binnen de 14 dagen. Indien de goederen onvolledig of beschadigd zijn, zullen we met jou contact opnemen aangezien we mogelijk in dit geval de waarde van de goederen in mindering zullen brengen.
Of
- Vanaf de verzenddatum van de goederen. In dit geval vragen we wel een bewijs van verzending.
We mogen terugbetaling weigeren zolang we de goederen nog niet ontvangen hebben of zolang we geen bewijs van verzending ontvangen hebben.
Indien we vaststellen dat de producten beschadigd of onvolledig zijn, zullen we mogelijk de waarde van de goederen in mindering brengen. We zullen zo snel mogelijk met jou contact opnemen.
Opgelet : goederen die voor de Gebruiker speciaal ontworpen werden of goederen die snel kunnen bederven (waarover, maar niet gelimiteerd tot, snoepgoed) kunnen niet terug gestuurd worden en de Gebruiker kan mogelijk geen beroep doen op de “Recht op annulering/herroeping” clausule.
Alleen producten die online aangekocht werden op onze webshop kunnen teruggestuurd worden. Voor alle andere retours, dien je te wenden tot de winkel waar je de producten hebt gekocht.
6Om je herroepingsrecht, zowel in het geval van levering van diensten als levering van goederen snel en correct uit te oefenen, kan je het hieronder vermelde formulier invullen en dit opsturen naar shop@baru.be .Wij zullen je per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw herroeping sturen.
MODELFORMULIER VOOR HERROEPING
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen) - Aan [hier dient U Uw naam, adres en, indien van toepassing, Uw fax en e-mailadres in te vullen] :
- Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)
- Besteld op (*)/Ontvangen op (*)
- Naam/Namen consument(en)
- Adres consument(en)
- Handtekening van consument(en) (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
- Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is."
1.12 Beperking van de Aansprakelijkheid
1.12.1 Gebruik van de website
Barú NV is niet verantwoordelijk voor onbereikbaarheid of toegang tot de website, storingen afhankelijk van het computersysteem, virussen of andere ongemakken die kunnen voortvloeien uit het gebruik van deze website (inclusief maar niet beperkt tot ‘winstverlies’).
1.12.2 Wettelijke Garantie
Voor consumenten geldt de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Deze garantie is enkel van toepassing op een gebrek aan het product dat al aanwezig was bij de levering. Indien er een gebrek of defect wordt vastgesteld binnen de termijn van 2 jaar la levering, zullen we het product kosteloos herstellen of vervangen.
We behouden ons als verkoper het recht het product te vervangen indien de kosten voor herstelling buiten proportie zijn of wanneer het product niet hersteld kan worden
Indien het defect of gebrek zich manifesteert binnen de 6 maanden na de levering wordt dit geacht reeds te hebben bestaan voor de levering, tenzij wij het tegendeel kunnen bewijzen. Na 6 maanden zal u zelf moeten bewijzen dat het gebrek reeds bij de levering aanwezig was.
1.12.3 Garantie
Om de garantie op te nemen, dient de klant een bewijs van aankoop of factuur te bezorgen. De garantie is niet overdraagbaar. Gebreken of beschadiging dienen binnen de 2 maanden na vaststelling gemeld te worden. Na deze periode van 2 maanden heb je geen recht meer op reparatie of omruiling.
1.12.4 Uitsluitingen
De garantie is niet van toepassing op schade of gebreken door : ongevallen, achteruitgang van de toestand door nalatigheid, crashes, gebruik van het artikel in strijd met het doel waarvoor het ontwikkeld is, het niet correct toepassen van de gebruikersinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen toe te brengen aan het product, ruw omgaan met het product, foute montage, slecht onderhoud en abnormaal, commercieel of fout gebruik. Bovendien is de garantie niet van toepassing op items met een korte levensduur of wanneer een derde partij, niet aangesteld door de Verkoper, tussenbeide komt.
1.12.4 Gebruik van de producten
Barú is niet verantwoordelijk voor verlies, materiële of andere schade, van welke aard dan ook, die de Gebruiker of een derde partij kan lijden door het gebruik van de producten. Voor voedingsproducten is het aangeraden dat personen met allergieën, diabetes of andere gezondheidsproblemen zorgvuldig elk product label naleest met alle voedingsinformatie.
1.12.5 Levering & andere uitsluitingen
Barú kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet naleven van enige voorwaarde, aangezien alle voorwaarden louter indicatief zijn zonder enige verplichting onder Barú, noch voor enige andere schade die zou kunnen worden veroorzaakt door haar schuld of haar Nalatigheid, zelfs in het geval van een ernstige fout.
Van vergoeding is uitgesloten eventuele gevolgschade of enige andere schade die bij het sluiten van de koopovereenkomst niet door één der partijen kan worden voorzien. De volledige aansprakelijkheid van Barú zal nooit hoger zijn dan de aankoopprijs van het betreffende product.
Enige gevolgschade of elke andere schade die niet verstrekt kan worden door een van de partijen op het tijdstip van de totstandkoming van de verkoopovereenkomst, is uitgesloten van compensatie.
De volledige aansprakelijkheid van Barú zal nooit hoger liggen dan de aankoopprijs van het product in kwestie.
1.14 Beëindiging
Annulering door Barú van het verkoopcontract is altijd mogelijk zonder voorafgaande kennisgeving.
1.15 Intellectuele eigendom
Barú heeft deze website ontwikkeld voor jouw persoonlijke en niet-commerciële doeleinden. Alle rechten, en in het bijzonder alle intellectuele eigendomsrechten, geassocieerd met deze website, zijn beschermd door en exclusief eigendom van Barú NV.
Onze website, logo’s, teksten, foto’s, namen en in het algemeen al onze communicatie zijn beschermd door intellectuele eigendomsrechten die hetzij bij ons, hetzij bij onze toeleveranciers of andere rechthebbenden liggen.
Het is verboden gebruik te maken van en/of wijzigingen aan te brengen in de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel. Zo mag je bijvoorbeeld tekeningen, foto’s namen, teksten, logo’s kleurencombinatie, etc., … niet wijzigen, kopiëren verspreiden, verzenden, reproduceren, publiceren of afgeleide werken maken.
Dit alles, behalve het volgende:
- Je mag inhoud downloaden en één kopie maken voor puur persoonlijk, niet-commercieel gebruik, op voorwaarde dat je de inhoud van het materiaal waarop de Intellectuele Eigendomsrechten van toepassing is, behoud in zijn oorspronkelijke staat.
Het kopiëren of opslaan van inhoud buiten persoonlijk, niet-commercieel gebruik is niet toegestaan.
- Alle andere handelsmerken, tekens, illustraties, foto’s of emblemen die op onze producten staan, accessoires of verpakking zijn en blijven exclusief eigendom van Barú NV. De reproductie hiervan, geheel of gedeeltelijk, om welke reden of voor welk middel of doelstelling dan ook, is ten strengste verboden.
Het gebruik in combinatie met andere tekens, symbolen, emblemen of andere onderscheidende tekens is verboden.
1.16 Wetgeving
Geschillen aangaande de besluiten, geldigheid, interpretatie of uitvoering van het contract of de huidige Algemene Voorwaarden, vallen onder de Belgische wetgeving en onder de jurisdictie van het Brussels Gerecht zonder vooroordelen op het recht van de consument om een geschil voor een jury te brengen die bevoegd is door dwingende wetgeving.
Alle partijen accepteren elektronisch bewijs in het kader van hun relaties (bijvoorbeeld : email, backups, …)
Indien een van de bovenstaande voorwaarden nietig wordt verklaard, blijven alle andere voorwaarden geldig voor zover toegestaan door de wet.
In overeenstemming met art. 14.1 of Regulation (EU) No 524/2013, kan je beroep doen op de Europese Commissie “European Commission's alternative online dispute settlement”.
1.17 Einde
Deze overeenkomst vervangt elke vorige overeenkomst met de gebruiker. Voor vragen, opmerkingen of technische vragen omtrent deze website en webshop, kan je ons contacteren via shop@baru.be of +32 (0)11 85 05 60.
Je kan een pdf van de Algemene Voorwaarden hier downloaden.
Update 09/05/2022
_ _ _ _ _ _ _ _
2 Algemene voorwaarden voor wedstrijden & weggeefacties georganiseerd en gepubliceerd door Barú nv
We vragen jou om deze algemene voorwaarden voor wedstrijden en weggeefacties georganiseerd en gepubliceerd door ons – Barú NV – zorgvuldig na te lezen alvorens je jouw informatie instuurt.
Indien je deelneemt aan een wedstrijd of giveaway en hierbij jouw informatie aan ons bezorgt, ga je akkoord met de regels en voorwaarden zoals hieronder beschreven.
Deze voorwaarden zijn van toepassing op wedstrijden of weggeefacties georganiseerd en gepubliceerd door Barú. Eender welke persoon* kan gratis deelnemen zonder enige verplichting om producten te kopen.
Indien je deelneemt aan eender welke wedstrijd of weggeefactie georganiseerd en gepubliceerd door Barú NV, erken en stem je uitdrukkelijk in dat sociale media kanalen zoals Instagram, Facebook en Twitter op geen enkele manier op verantwoordelijk, geassocieerd of aansprakelijk zijn voor iets dat verband houdt met onze wedstrijden of weggeefacties.
2.1 BELANGRIJKE INFORMATIE OMTRENT JOUW DEELNAME
Elke deelnemer moet :
- Alle regels volgen om in aanmerking te komen;
- Minstens 18 jaar of ouder zijn;
- Verklaren dat de inhoud die je indient, geen rechten schendt van derde partijen of eender welke wetgeving.
Sommige wedstrijden of weggeefacties zijn gelimiteerd tot een land of gebied. Indien dit het geval is, zal Barú dit duidelijk communiceren in de regels.
2.2 JOUW DEELNAME
Door deel te nemen en door inhoud en materiaal in te sturen (foto’s, video’s, …) ga je ermee akkoord dat Barú deze informatie voor marketing-, reclame- of promotiedoeleinden kan gebruiken.
We mogen hierbij de inhoud die indient, gebruiken of bewerken. Bijvoorbeeld : we mogen jouw foto gebruiken om te delen of om te reposten op onze sociale media kanalen. Je gaat ermee akkoord dat het gebruik door ons gratis is, zonder enige vergoeding.
Onze kanalen omvatten maar zijn niet gelimiteerd tot : Instagram, Facebook, Twitter, Pinterest en www.baru.be.
Een persoon kan slechts één inzending indienen.
2.3 DISKWALIFICATIE VAN WEDSTRIJD OF WEGGEEFACTIE
Barú behoudt zich het recht om deelnemers te diskwalificeren van een wedstrijd of weggeefactie indien we hiertoe gerechtvaardigd bewijs voor hebben.
Enkele voorbeelden zijn, maar niet gelimiteerd tot : manipulatie van een wedstrijd, beïnvloeding van de wedstrijd, etc.
2.4 SELECTIE WINNAARS
Ten eerste : een deelnemer kan pas in aanmerking komen van zodra alle stappen of regels gevolgd zijn. Indien blijft dat dit zo is, zullen we de inzendingen beoordelen op basis van creativiteit, originaliteit of leukheid – tenzij anders gecommuniceerd.
Barú zal de winnaar(s) selecteren.
We nemen geen inzendingen aan van werknemers of diens directe familieleden.
Barú zal zo snel mogelijk na de bekendmaking contact opnemen met de winnaar(s) om hen te informeren.
De winnaars worden gecontacteerd via Facebook, Instagram, email, reactie of via een privébericht op hun social media account. Aan de winnaar(s) wordt gevraagd om een email te sturen naar info@baru.be met hun persoonlijke informatie (naam, adres, emailadres en telefoonnummer).
De winnaar heeft 7 dagen de tijd om te reageren en hun persoonlijke informatie te sturen naar Barú. Deze informatie is nodig om het pakket/de prijs te versturen.
Wanneer een winnaar niet binnen de 7 dagen reageert, zal de prijs niet meer verstuurd worden. De prijs kan niet meer opgevraagd worden na deze termijn.
We sturen een prijs/pakket enkel naar de winnaar of het adres dat de winnaar aan ons bezorgd heeft.
De prijs wordt verstuurd zoals aangekondigd in de weggeefactie of wedstrijd. Het is niet mogelijk om een gelijkaardig product te vragen of het equivalent in cash.
Barú heeft het recht om de prijs te wijzigen indien nodig. De prijs zal bijvoorbeeld vervangen kunnen worden door een andere prijs met een gelijke waarde. Bijvoorbeeld : indien door een voorraadtekort een bepaald item niet beschikbaar is, zal een ander product met een gelijke waarde in de plaats voorzien worden.
2.5 WIJZIGINGEN VAN DE VOORWAARDEN
Barú heeft het recht om deze Algemene Voorwaarden aan te passen of te wijzigen wanneer nodig.
Barú heeft ook het recht om een wedstrijd of weggeefactie op eender wel moment te beëindigen of annuleren. In het geval van een beëindiging of annulatie, dan zal Barú dit duidelijk communiceren op bijvoorbeeld de website www.baru.be en/of op sociale media kanalen.
2.6 PERSOONLIJKE INFORMATIE
We zullen de persoonlijke data die je aan ons bezorgt als deelnemer, opslaan.
Barú zal geen persoonlijke informatie delen aan derde partijen – enkel wanneer het noodzakelijk is om onze dienst te vervolledigen, namelijk de prijs aan de winnaar bezorgen. Bijvoorbeeld : we delen het adres met de koerierdienst zodat zij de prijs kunnen leveren.
We bewaren persoonlijke data maximaal 2 jaar.
Persoonlijke informatie die je met ons deelt, moet volledig en correct zijn. We vragen enkel persoonlijke informatie die nodig is voor de levering van de prijs (naam, adres, emailadres en telefoonnummer).
Bij vragen, contacteer ons :
- BARÚ nv, Industrielaan 4, 3590 Diepenbeek, Belgium
- email : info@baru.be
- Phone : +32 11 85 05 60
Update 09/05/2022